Pages

2009. május 30., szombat

Vágyak

Leszakadt az ég. De nagyon, és hirtelen. :-) Vajon az én drágám bőrig ázott kinn a pályán? Beszaladt a klubházba, a kutyával együtt, és inkább ott kuksol, mintsem hogy hazajönne, áááá...
Ez az egyik dolog, amit nem értek. De persze lehet azért, mert nőből vagyok. Hogy hogy lehet valakinek a magánéleténél is fontosabb a munkája? Úgy, hogy ezt közli is? Erre illett volna rendesen megsértődnöm. De én csak félig sértődtem meg, persze bőgtem, de úgy voltam vele, kivárom. Mindez másfél éve volt már, és azóta jelentősen javult a helyzet.
Már amiben. Szexben annyira nem. Ez a másik dolog, amit nem értek, illetve nem értettem, de most már kezdem. Hogy hogy lehet az, hogy egy pasi nem igényli a szexet? Csak hetente - kéthetente egyszer?? És hogy nem hatja meg egyáltalán, ha egy nő szexi fehérneműben flangál előtte? Oda se néz...
Erre mondta az én egyetlen drága barátom, hogy ez azért nem így van ám... mármint nem az összes hímnemű részéről. Ez részint megnyugtató. Részint viszont kétségbeejtő. Én ezzel az emberrel élek!!!

Abbahagytam a fogamzásgátlót. Másfél hónapja. Babát szeretnénk. Mindketten. Ez valami vicc?? Szűz Mária óta nem hallottam a szeplőtelen fogantatásról... :-)))
Okom nem lehetne panaszra, mert az első hónap sikertelensége után EDDIG még próbálkozott. Nekem mégis sír a szám, mert azóta olyan vagyok, mint aki megkergült. Nincsenek végre a ronda mérgek, amik lenyomják a libidómat. Vagy 10 évig szedtem megállás nélkül, és sokszor nagyon nem kívántam az együttlétet. Aztán rájöttem, hogy ez is nagyon-nagyon pasifüggő... Mert van, aki ki tudja hozni belőlem a vadmacskát. :-)
Szóval libidó nyomul ezerrel, én meg nem bírok magammal. Mindenféle hülye gondoltak jönnek, lassan már ott tartok, hogy szexpartnert keresek. Na jó, jó, még nem. Most még megelégszem mindenféle felnőtt tartalmakat kínáló oldalak nézegetésével, plusz a kezecském használatával. De meddig még??
Tegnap este is kezdeményeztem, hiába kaptam meg a magamét két napja, Plusz hiába lógtam már megint a neten. Erre mi történik?? Hiába áll a cerka, az ember fekszik, mint egy darab fa. Komolyan, mintha én lennék a pasi... Gondoltam, ha már eljutott egy szintre, akkor ha kicsit abbahagyom, csak tesz valamit a folytatásért! Na nem. Két percen belül húzta a lóbőrt.
Így kezdeményezzen a nő....

Komolyan, most jövök rá, hogy nálunk ritkán megy az, ha én aktív szerepet töltök be. Akkor vagy elmegy a kedve tőle, vagy nincs is semmi. Én ezt nem értem!!!

Egy darabig feküdtem még ébren, aztán csak sikerült elaludni.

Ma meg találtam egy olyan honlapot, ahol mindenféle egyéjszakás kalandokat lehet nyélbe ütni. Vannak eléggé helyeskék is a környéken... Mindenféle nációból. :-P Hülye vagyok??

Ó, most sms-ezett, hogyha eláll az eső, indul haza. Remélem hamar eláll. Elázott a pálya, nem lehet edzeni. Hurrá!!! :-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Sample text

Sample Text