Pages

2010. szeptember 18., szombat

Záróakkord - Döntés?

Mikor Cirmos itt volt egy hónapja, volt időnk beszélgetni, és megvitatni az eseményeket mindkét részről.

Mivel dolgoznom kellett, a Drágának viszont nyári szünete volt, együtt töltöttek kb. másfél napot. Kíváncsi voltam, na vajon mi sül ki ebből... De jó sült ki, jól elbeszélgettek, Cirmost még Drága egóját is megsimogatta kicsit azzal, hogy hevesen érdeklődött a munkája iránt, és azt demonstrálnia is kellett. Drága jó Cirmos, Te annyira jó vagy mindenkihez... Jó, elfogadom, hogy tényleg érdekelt a dolog, de hogy teljesen őszinte legyek, nekem kicsit hányingerem lett az egésztől...

Szombaton kirándultunk a Balti tengerhez, mert Cirmos látni akarta. A vicc az egészben az, hogy ő sokkal inkább ott volt velem, mint a drága Férjem, aki megint mindenfelé bóklászott, meg a kutyával menőzött.

Aztán mikor vasárnap reggel Cirmos haza indult, azt mondta, hogy végigtekintve az elmúlt napokon, és meghallgatva mindkettőnk távlati céljait külön-külön, azt kell hogy mondja, hogy nincsen közös jövőnk. Bumm.

Én pedig azóta is, mint mindig, ingadozom, és nem tudom, mi tévő legyek. Azok után, hogy eldöntöttem, nem az én kedves Kollégám lesz a befutó, valóban elindult valami pozitív változás. De még így is voltak olyan események, amelyek azt mutatták, hogy egyáltalán nem biztos, hogy helyes ez a döntés.

Volt egy összezördülésünk Macival, az első, azon a héten, amikor én olyan feszült voltam. Szerencsére sikerült tisztázni, de láttam, fáj neki a dolog. Nem vagyok egyszerű eset, az tény, főleg akkor nem, ha fáradt és ehhez még feszült is vagyok. De elmúlt, túléltük. 

Már korábban terveztük, hogy hasznos lenne, ha ki tudnánk próbálni, milyen is együtt ébredni. Megadatott, mikor hazautaztam, ő utánam jött. Három éjszaka volt és a nappalok, harmóniában, feszültségben, erotikával telítve. Azt hiszem, kihoztuk belőle a maximumot, amit lehetett. Volt benne minden, aminek kellett, nagy séták, nagy szeretkezések, nagy evések, bulizás. Csak alvás nem nagyon volt, az én részemről legalábbis. Nem tudom, hogy mi okozta, attól eltekintve, hogy Maci - sajnos - horkol (amit ő nem értett, azt mondta, nem szokott...), viszont amikor éppen nem horkolt, akkor is képtelen voltam elaludni. Valószínű benne volt a tudat alatti félelem - mi lesz, ha terhes leszek? "Vigyáztunk", persze, de nem vagyunk óvodások, tudjuk, hogy hogy megy az ilyesmi... Miután elutazott, megpróbálkoztam az egyik gyógyszertárral, hátha adnak recept nélkül esemény utáni tablettát - természetesen nem adnak...

Kimerült voltam, kicsit talán kiégett is az elmúlt pár nap után. Úgy viselkedtünk, mint az állatok. :-) Elemi ösztön, a javából. Ilyet én még nem éltem, ilyen férfival még nem találkoztam, aki ennyire és ennyiszer... Ő meg rajtam csodálkozott, mert ilyen nővel még ő sem.  :-)

Mégis valami legbelül azt mondta, hogy nem, nem ő az, a Drága az, még mindig.... 
Drága erre persze megint reagált, nagyon érzi a hullámaimat... megírta sms-ben, hogy a téli szezonban a vasárnapi edzéseit átadta másnak, hogy legyen több időnk egymásra, meg hogy ki tudja magát pihenni. és akkor szombatonként akár még bulizni is elmehetünk. Viszont esténként így gyakrabban el fog járni a csapatával ütögetni. Mit érdekelt engem, olyan boldog voltam, hogy madarat lehetett volna fogatni velem! Végre, hosszas küzdelem után, 3 év elteltével kapok egy szabad napot hetente!!

Találkoztam Cirmossal is, ő persze up to date mindenben. Mostani elbeszélésem alapján már azt mondta, hogy lehet mégis van közös jövőnk a Drágával, hiszen a kártyából is az jött ki legelőször, hogy ha a férjem választom, újra fellendülés jön, ha a másik fiút, akkor szomorúság... És hogy hiába rakta ki a kártyákat a Boszi újra, ami már Macinál a nagy és igazi szerelmet mondta, az első az igazi mindig... 
Cirmos, Te Drága, Te mindig mindenkinek azt mondod, amit éppen hallani szeretne...

(A kártyákhoz csak annyi megjegyzésem van, hogy mindkét kártyavetés igaz. Chillimacival akkor nem működne, akkor lenne szomorúság és szenvedés, ha mindketten a józan eszünkre hallgatnánk, és emiatt nem mennénk bele a dologba... Ez a második kirakásban is benne volt, mégpedig mindkettőnk esetében, hogy a hideg fej tud a boldogságunk útjába állni.)

A lényeg tehát: boldog voltam és bizakodó, ami a Drágát illeti, Macival pedig kedves és gyengéd, mert bár megint átbillentem, kapcsolatunk mégis egy új szintre lépett. 

Tartott ez egészen tegnap előttig. Drága nagy boldogan mutatja a téli edzéstervet, mondja, hogy a hétfő és a kedd este szabad, és hogy a csapatának csütörtökön és vasárnap van edzése, és hogy ő a vasárnapi csapatban van, mert akkorra 2 pálya van foglalva, csütörtökre meg csak 1 és már öten vannak rá.... Micsoda?? Vasárnap?? Nem értette, hogy min akadtam fenn. Hiszen ő megmondta, hogy nem tart edzést, de esténként gyakrabban jár el edzésekre, akkor nem figyeltem oda... Elismételtem ötször, hogy hogyan lehet értelmezni az sms-t, de ő egyre csak azt hajtogatta, hogy én nem figyeltem oda arra, amit mondott. 

Mérhetetlenül csalódott voltam. Kimondhatatlanul. Hogyan lehet az, hogy egyetlen napot sem képes a k..va sportja nélkül kibírni??? Hiszen pont azzal magyarázta a vasárnapot, hogy az izmainak is szükségük van a regenerációra. Kérdezem én, hogyan, ha a fiúkkal vad edzéseik vannak?? (Nem szép dolog, de most már komolyan azt kívánom neki ezek után, hogy sérüljön le egyszer, és akkor majd megtudja, hogy nem azért mondtam neki, hogy legyen 1-2 szabad napja, mert szórakozni akartam vele...)

Megmutattam a Hercegnőnek is az sms-t, kíváncsi voltam, hogy ő hogyan értelmezi. Természetesen ugyanúgy, ahogyan én: az esténként az nem a vasárnap este, hanem a héten bármelyik este, és ha előtte le van írva, hogy vasárnapra nem vállalt edzést, akkor az azt jelenti, hogy bármelyik este a vasárnapot kivéve...

Megint átbillentem, persze, de most nagyon. Jéghideg lettem, nem veszekedtem, csak belül forrt a dühöm. 

A Hercegnő most kivételesen egész este velem foglalkozott, és azt kell mondjam, hogy jó tanácsokat adott. Illetve nem is tanácsokat, inkább csak rávilágított néhány dologra. Az mind nagyon szép, hogy én ennyire ezoterikusan gondolkozom, és hogy eszerint próbálok élni, de ezzel sajnos egyedül maradtam... mert a Drága éppen az egoista korszakát éli, méghozzá a nagyon egoista korszakát. És talán nekem is vissza kellene térnem egy kicsit ebbe a világba... Na nem az egoistába, de a materialistába. Talán észre kellene vennem, hogy van egy igazi férfi a háttérben, aki vár rám, aki talán velem szeretne élni, és aki a szereteten és a szexen kívül még az anyagi biztonságot is megadhatná. Akitől talán az ismert okok miatt tudat alatt félek, amire a családállítás is rávilágított: egy férfitől teherbe lehet esni... És azt is észre kell vennem, hogy a tanítások szerint, ha egy lélek le akar születni erre a földre, akkor mindent megtesz azért, hogy az általa választott szülők egymásra találjanak és gyermeket nemzzenek... na hát mi a Drágával mindent csinálunk, csak gyereket nem. Macival viszont... mint a nyulak...Még mindig nem tudom, megúsztam-e a háromnapos intenzív együttlétünket, de ha nem, és terhes lettem, akkor az egyet jelent: nekem tőle kellett teherbe esnem, és nekem őmiatta kellett ebbe az országba jönnöm. És azért a Drága "hozott" ide, mert más miatt nem lettem volna hajlandó kimozdulni otthonról...

Éppen írtam a naplóbejegyzéseimet, amikor váratlanul hazajött. Ezen én eléggé meglepődtem, mert sosem szokott, sosem hagyja ott az edzését. Mint kiderült, most is csak azért, mert az egyik nőnek azonnal meg kellett húroznia egy ütőt. (Nekem persze nem ugrana azonnal...) Észrevette, hogy eléggé lefelé görbül a szám, amikor elköszönt tőlem. Hohó, valakinek itt alvásra van szüksége! - mondta. Nem, nem alvásra van szükségem, válaszoltam, valami egészen másra. Megkapod, mondta. Vegyél kérlek gumit, kérte még. Döbbenten néztem rá. Gumit??? Igen, mondta, valószínű volt mostanában peteérésed, és hát nem akarom idő előtt kihúzni... 

Ez akkor a pofon volt, hogy elmondani sem tudom.  Hát nem megbeszéltük néhány hónapja, hogy augusztus után akár már teherbe is eshetek, hiszen úgyis le tudom dolgozni a maradék időt??
Nem, a sors nem akarja, hogy tőle essek teherbe. Majd veszel magadnak gumit, ha akarsz, válaszoltam, én ugyan nem veszek semmit. Még mit nem?? (Azon kívül peteérésem pontosan akkor volt, amikor Macival voltam együtt...) Fogalma sincs semmiről... Még Maci is jobban tudja, mi van velem, mint a saját férjem.

Erősnek kell most lennem. Ma elkezdtem lakást keresni az interneten. Holnap már megyek is egyet megnézni. Elég volt. Elfogyott a türelmem. Ha Maci mellettem marad, nagyon jó, ha nem, úgy is jó. Még egyedül is boldogabb leszek, mint most. Kevésbé leszek egyedül, mint most a férjem mellett.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Sample text

Sample Text