Pages

2009. december 4., péntek

Lassú

Lassú vagyok. Ezt a minap közölték velem. Na nem szemrehányóan, csak úgy, hogy tudjam.
Akkor elgondolkodtam, hogy mi történhetett?

Néhány évvel ezelőtt gyakran éreztem azt, hogy pörgök ezerrel, és hogy sokak tempója nekem túl lassú, olykor idegesítően lassú. Egy ideje azonban én magam is észrevettem, hogy lelassultam. És hogy nem is akarok begyorsulni, kapkodni, idegeskedni. Mert így sokkal nyugodtabb vagyok.

Meg kell tanulni differenciálni. Meg kell tanulni bizonyos helyzetekben felgyorsulni, majd újra lelassulni, mert az élet legtöbb területén a lassúság (nyugodtság?) helyénvalóbb. Tény, hogy amit nem tanultam, azt csak a magam módján tudom elvégezni... és épp ezért lassan. Mert nem beidegződött. Idővel talán az lesz. Ha akarom. Akarom?

Van tehát egy új feladatom is a türelem tanulása mellett: gyorsaságot tanulni. :-)

6 megjegyzés:

Kiyná Mathir írta...

Küldtem email-t arról, hogy hogyan lehet zenéz betenni. Ha nemérthető, szólj ám!

LaleBelle írta...

Nem érkezett meg... Nem tudom, hogy mi lehet az oka. Írok én. Köszi!

Kiyná Mathir írta...

Elvileg most már elment. :)

Kiyná Mathir írta...

Nos?

LaleBelle írta...

Köszi, köszi, köszi! :-)

Kiyná Mathir írta...

Nagyon szívesen ;-)

Megjegyzés küldése

 

Sample text

Sample Text