Pages

2009. december 1., kedd

Házibuli

Számomra egy egyszerű szívességi látogatásnak indult. Elkísértem a Drágát, mert ő el akart menni ebbe a buliba. Végül is én is kedvelem Chris-t, jó fej nagyon. Csak hát a német házibulik....

Valószínűleg ugyanolyan jók, mint a magyar házibulik egy magyar számára. De én nem vagyok német. és ez itt a bökkenő. Hiába nem nagyon eltérő a kultúránk, akkor is nehezen kezdeményezek beszélgetést egy némettel, a nyelvi nehézségeim miatt is, meg amúgy is. Ők nem annyira befogadók.

A buli a lakás összes termeiben zajlott, ahol Chris három csajjal lakott együtt. Mindenki meghívta a maga vendégeit, így aztán jó sokan összejöttünk. Mi beültünk Chris kicsike szobájába, és végül mégiscsak kialakult a hangulat. Jó zene, vicces emberek. Érdeklődő emberek. Lányok, akik mosolyognak rám, és érdeklődve néznek. És oda is jönnek, poénkodva.

Nem esett le. Csak kicsivel később. Amikor valaki mondta, hogy ők bizony a lányokat szeretik... Akkor észrevettem, hogy a lány pillantása kacér, flörtölő. Velem flörtölt!! Egy lány!! Te jó ég.

Eddig is előfordult már, hogy leszólított egy leszbi lány egy szilveszteri buliban, de akkor már nagyon laza voltam, így inkább csak szórakoztatott a helyzet. Másik alkalommal meg egy teljesen hetero lány fordult át egyetlen szempillantás alatt... az ijesztő volt. Ő a férjével volt, én meg Cirmossal, és pont a szexre terelődött a szó. Hogy ki kivel, meg hogyan és hányasban szereti. A férj persze rohamozott, nagyon szerette volna, ha befűz engem is, és akkor hármasban, de abba is belement volna, ha négyesben, ha már csak úgy lehet... A felesége akkor megkérdezte, voltam-e már lánnyal. A válaszom nemleges volt. Ő tovább kérdezett, természetesen, hogy kipróbálnám-e. Mivel ez csak feltételezés, így azt mondtam, hogy igen. Akkor egyetlen pillanat alatt olyan változás állt be a lányban, hogy nem hittem a szememnek. Úgy nézett rám, mint egy férfi!!! Ilyennel azelőtt sem, és azóta sem találkoztam. Bár a helyzet érdekes volt, izgalmas és valahol szórakoztató is, legbelül teljesen lefagytam a rémülettől. Természetesen nem próbáltuk ki sem hármasban, sem négyesben, mert ha ki is próbáltam volna, a férjét mindenképpen kihagytam volna a buliból. Taszított a fickó.

Itt mindhárom lány teljesen különbözött. Az egyik nagyon csendes és visszahúzódó volt (pedig kos, nem is értem), a másik nagyon "stylish" és határozott, apró energiabomba, a harmadik rettentő bájos, nyílt tekintetű, olyan kisugárzással, ami gyönyörűvé tette és az ember akaratlanul is rajta felejtette a szemét.  Ez az utób bi lány flörtölt velem egész este, de beszélni nem beszéltünk. Már indulni készültünk, amikor elakadtunk az előszobába. A Drága haverja elkezdett beszélgetni egy lánnyal, így csak álltunk ott, és vártunk, míg lassan be nem zárult a kör körülöttünk. A három lány. A Drága persze mindenkivel azonnal szót ért, így most is rögtön elkezdte őket kérdezgetni, elég provokatív kérdéseket feltéve nekik. Hogy miért is jó egy nőnek egy másik nővel együtt lenni? A válasz az volt, hogy azért, mert egy másik nő eredendően tudja, mi a jó egy nőnek, míg ezt egy pasi sohasem fogja tudni, és emellett sokkal gyengédebb is. (Ezzel azért én vitatkoznék... mert bár sosem próbáltam még, milyen egy másik nővel, azt biztosan tudom, hogy egy férfi is meg tudja tanulni ugyanolyan jól, mi és hogyan jó a nőnek, ha eléggé odafigyel... és gyengéd is tud lenni.)
Erre a Drága természetesen megkérdezte, hogy akkor ez azt jelenti, hogy ha őt most egy pasi szopná le (bocs), akkor az neki sokkal jobb lenne, mintha egy nő? A lányok váltig állították, hogy igen, mert egy férfi tudja, hogy milyen érzés, és hogyan jó. Odahívtunk egy srácot, meg is kérdeztük, mi a véleménye erről, de ő csak mosolygott feszengve. Végül kibökte, hogy ő nem szeretné, ha őt egy pasi... Na erről beszélünk.

Sokat beszélgettünk a lányokkal,  kiderült, hogy a kis szépség már kipróbálta a pasikat is (túl sok tapasztalata nem lehet, mert túl fiatal), és most sem mondana nemet, ha egy olyannal találkozna, aki igazán tetszik neki. De már 3 éve egy másik nővel él együtt, és ez így jó. Egy másik még sohasem próbálta, és kizárólag egyetlen esetben tenné meg: ha gyereket akarna. De egy buzitól sohasem akarna gyereket, ezt kikötötte.

Sokáig boncolgattuk ezt a témát, hogy most kell-e a férfi avagy nem, és hajlandóak lennének-e,  vagy sem. Mindenesetre egybehangzóan állították, hogy egy másik nővel problémamentesebb, gyengédebb és érzelmesebb az élet. Olyan pedig nincsen, amit a heterók gondolnak, hogy az egyikük a "férfi" a kapcsolatban. Mind a ketten ugyanolyanok, társak, nők, és kész.

A kis szépség mindeközben továbbra is csillogó szemmel és mosolyogva nézett engem, én meg visszamosolyogtam, de kényelmetlenül éreztem magam, nehogy a barátnője, aki végig jelen volt, féltékeny legyen. De látszólag nem lett, ő is érdeklődve nézegetett engem. Elkezdték kérdezgetni, hogy ugyan merrefelé lakunk, meg hol van a Drága klubja, mert hallották, hogy edző, és hogy adna-e nekik is magánórákat. közben éppen hogy csak rám nem kacsintottak. Ő persze adna, már miért ne, és erre jött a kérdés, hogy én is ott szoktam-e lenni?? Hát néha ott szoktam... Erre kórusban, hogy akkor jönnek, mindenképpen, egy kis sport nem árt....

Kész vagyok. Mi lesz, ha ezek megjelennek? Hogy keveredek ki ebből?  Reméljük csak a sok sör mondatta ezt velük...

Hazafelé menet megbeszéltük a Drágával, hogy valahogy ezt az egyet nem fogom a halálos ágyamon sajnálni, hogy nem próbáltam ki nővel. Az az egyetlen alkoholos befolyásoltság alatti csók elég volt Cicamicával, az nagyon finom volt, de köszönöm, többet nem kérek belőle. Nem tudnám elképzelni józanul, hogy egy nőt nyaljak. Még ittasan se.
A drága haverja persze nem jött össze azzal a nővel, akivel dumált, pedig az végig úgy nézett rá, mintha mindjárt rá akarna ugrani, de ez csak beszélt, beszélt és beszélt... Utána kiderült (a mi behatásunkra), hogy amúgy sem lett volna pálya. istenem, mikor veszi már el ennek a jóembernek valaki a szüzességét???
(Most nem lenne a Drága egyáltalán, elvenném én, sosem volt még szűz hapsim...)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Sample text

Sample Text