Pages

2010. április 20., kedd

Kollégák

És akkor most egy kis jellemzés a kollégákról. Természetesen LaleBelle módra. Vagyok, amilyen vagyok, a bőrömből nem tudok kibújni, és nem is akarok.
A projekt menedzsment csapatban, vagyis a közvetlen kollégáim között viszonylag sok a nő, már ami a kicsit tágabb kört illeti.

A Főnök(nő). Fiatal, csinos, gyönyörű, enyhén karcos, kacér hanggal, nagy szaktudással, magabiztossággal, könnyedséggel. És hatalmas munkamániával. Tipikus karrierista nő, vagy inkább tipikus német karrierista nő? Család bizonyára nincs, sokszor este 10-kor, 11-kor is küldözget még e-maileket. Előző életében tuti férfi lehetett, ami a hozzáállását és a férfiakhoz való viszonyulását illeti. Habár a mai világban, és főleg ebben az országban...

A Japán lány. Pici, törékeny, enyhén formátlan, habár a fajtájához képest határozottan formás. Klasszikusan elegáns, gyönyörű cipőkkel. Állandóan mosolygós, vidám, kerek, holdvilág arccal, és nagy, görbe orral. :-) Kicsit furcsa, mert náluk ilyet még nem láttam. Munkagép, de mindezt nagyon nőiesen, és alázattal teszi. Két hónapig marad, mivel egyedül van, megteheti, hogy éjjel-nappal dolgozik. Japánban még többet dolgozott. Rengeteg a melója, profi.

A Cipőkirálynő. A kollégái nevezték el így, mert megrögzött cipőfetisiszta. Rengeteg cipője van, többnyire tíz centi feletti sarokkal. (Én biztos nem bírnék ki bennük 1 óránál többet.) Nagyon nőies, nagyon formás, nagyon jól öltözött, nagyon-nagyon, szexi nevetéssel. Szorosan együtt dolgozik velünk, bár igazából nem tartozik a projekt menedzsment team-hez. Nagyon otthon van a témájában.

A Tréner. Vagy úgy is mondhattam volna, hogy a Másik Magyar Lány. Ő tartja a továbbképzéseket, és tanítja be az újoncokat. Tulajdonképpen az egész céget kívül-belül ismeri, igaz, csak az alapokat. Önjáró, szabad kezet kapott a tréningjeit illetően, ő építette fel az egészet egyedül a banknál. Némileg lazább, mint az eddigiek, stílusában is, olykor trehányabb, olykor igénytelen (ami a fogát illeti...). Kedves, segítőkész, mosolygós. Állítólag jó vele vigyázni, mert pletykás.

A Munkaügyes. Nem közvetlen kolléga, de mivel már említettem, hát most ismét. Korát tekintve kilóg a sorból, 45 - 50 körül lehet, de az is lehet, hogy több, csak jól tartja magát. Nem tudom megítélni. Feltűnő jelenség, csinos, de néha túl színes, még nekem is, a közegből meg egyértelműen kilóg. Vörös, majdnem piros, tupírozott haj, vastag piros szemüvegkeret, rúzs, erős szemfesték, gyöngyök, selymek, bársony, élénk színek. Molett. Állandóan mosolyog, mindenkivel kedves, bár eddigi tapasztalataim azt mutatják, hogy ez csak álarc. Nem tudom megítélni, hogy milyen szakmailag, csak feltételezéseim vannak. Kíváncsi vagyok, kinek a kije, hogy megengedheti magának, hogy uralkodhasson mindenki felett. A Főnöknőmnek nagyon jó barátnője, állítólag rokonok is. A vészvillogót társítottam hozzá képzeletben.

És most jöjjenek a fiúk.

M. Nem tartozik a közvetlen kollégák közé, még a viszonylag tágabb körhöz sem, de mégis benne van a projekt-csapatban. Ő csinálja (többek között) a pénzügyet, és utálja. Szerinte a projekt eleve bukásra van ítélve, annyira merészek, sőt szemtelenek a tervek. Aggályoskodó, aggodalmaskodó, apáskodó. A végletekig precíz. Kéretlenül őszinte. Ellentmondást nem tűrő. Nagy tudású, segítőkész. (Még mindig nem jöttem rá, hogy miért segít ennyit...) Halk, nyugodt hangú, de rengeteg elfojtás is van benne. Nagydarab, mackós, csintalan mosollyal és kacér nézéssel. Olyan tipikus alulról felfelé nézéssel, mint amilyen nekem is van. :-)

A Veszélyes. Így két hét után már egyáltalán nem tartom annak, már ami a férfi mivoltát illeti. Emberileg viszont igen, mert sosem lehet tudni, miről mit gondol éppen. Végtelenül kimért, már-már hideg, diplomatikus. Nagyon görcsös, feszült, ha stresszhelyzet van, maximalista. A környezetétől is ezt követeli. Stréber, képes a napi 10-12 óra munka után még japánul tanulni, hogy imponáljon. Szőkésvörös, szeplős, hófehér bőrrel és hideg acélkék szemmel. Karakteres arccal, gyönyörű fogsorral. Ha mosolyog, egész kellemes, de sosem tudni, hogy őszinte-e. Jó szakember. Segítőkész, elve a kérdezni, kérdezni, olyan, hogy hülye kérdés, nem létezik. Vele dolgozom együtt. Közvetlenül. Bár nem ő a főnököm, számomra mégis ő a főnököm.

A Langalét(r)a. De csak mert ő a legmagasabb. Amúgy nem annyira magas, csak a többiek kicsik. Gondosan ápolja a rá bízott orchideát, gyermeki boldogsággal nyugtázta, hogy ismét hajtani kezdett. Néhány évvel idősebb nálam (az eddigiek, a Munkaügyest kivéve mind fiatalabbak), laza, vidám. Kicsit nemtörődöm. Vicces. Kellemes megjelenésű.

A Szép Indiai. Informatikus, kisujjában van az egész rendszer. Fiatal, nagyon jóképű, sugárzó, jól öltözött, kisfiúsan bájos, hófehér mosolyú, csoki bőrű. Nagyon picike. :-) Vicces, a mosoly, a nevetés nála is állandó. Szeret beszélni, a középpontban lenni, mégsem hat mesterkéltnek. Ő egyszerűen ilyen. Neve egy indiai isten neve (minő véletlen egybeesés). Néha rajta felejtem a szemem, jó nézni, egzotikus.

A Csúnya Indiai. Igazából nem is csúnya, csak nem annyira szép, mint az előbbi. De azért benne is van valami szép. Velem egyidős, bajuszos, pocakos, kopaszodó, ugyanúgy hatalmas, hófehér mosollyal és csoki bőrrel. Valamiért teljesen az Ex-Kollégára emlékeztet! Testfelépítésében, arcberendezésében nagyon hasonló. Vicces, olykor kicsit szerencsétlen, félénk, kedves. Öltözködésében néha rémes. :-)

A Designer Indiai. Bár benne van a projekt team-ben, a székhelye Londonban van. Valószínűleg már ott is születhetett. Világosabb bőrű, mint az előzőek, ugyanolyan fehér mosollyal, egy foghíjjal hátul. Ő is nagyon szép, de hiányzik belőle az a természetesség, az a báj, ami a másik kettőből árad. Divatmajomnak is titulálhattam volna, mindene "dizájner", az öltönye, a szemüvege, a zoknija... Mesterkélt, fontoskodó, mű. Szakmailag is hasonló, a látványosságra törekszik, a "nagy durranásra". Tartalmilag azért rendben van. Nem szimpi.

A Jóságos Déli. M. után ő volt az első kontaktom a cégnél. Akkor még azt hittem, hogy valami főnök, mert ő is interjúztatott. Aztán kiderült, hogy csak azért, mert korábban fejvadász cégnél dolgozott. Helyes, bár a koránál idősebbnek látszik, enyhén kopaszodó, szemüveges, öltözködésben laza, sötét hajú és bőrű, sugárzó mosolyú, vicces, viccelődések tárgya, kedves. Törődik velem, hogy jól érezzem magam. Nem tudtam eldönteni, hogy olasz, török, vagy milyen származású lehet. Kiderült, hogy anyukája afgán. Mindig teljesen felvillanyozódik, ha megjelenek. Tetszem neki. Ő is nekem, de nem találom izgalmasnak. Olyan jófiú lehet, mint a Szőke volt (aki barna).

A Titokzatos. Csendes, visszahúzódó, szerény, halk, pontos, nagyon jó szakember. Fiatal, vékony, jól öltözött, divatos hajjal, átlagos arccal. A Twilight-os Robert Pattinson-ra emlékeztet, és egy volt kolléganőmre is, akit nem kedveltem. 

 


Általában szemlesütve jár, de a céges vacsorán szemben ült velem, és rajtakaptam, amint rajtam felejtette a szemét. Pontosabban a dekoltázsomon, pedig nem is voltam kivágott cuccban. Néha kapok egy félszeg mosolyt. Tetszik nekem. Nem kicsit. Arra még nem jöttem rá, hogy miért, és miért éppen ő. Talán meg akarom fejteni a titkát.

A Török. Kicsi, és nagyon török. Fanyar humorú, nagyon jó fej. Egyéni. Segítőkész. Érdeklődő. Nyitott. Temperamentumos. Szeret a társaság középpontjában lenni. Ő a mindenes informatikus, akihez a napi problémákkal lehet futkosni.

Az Angol. Tipikus angol, hosszúkás, keskeny arccal. Szeplős, szemüveges. nagyon jól beszél németül, de azt is "angolul" teszi. Egész a mai napig egyetlen pillantásra sem méltatott. Ma viszont megkérdezte, hogy vagyok. Ojjé. Zárkózott, csak a munkára koncentrál, szakmailag jó, összeszedett.

A Hobó. Magas, vékony, borostás, nagy, göndör, kócos szőke hajjal, kidülledő, vízkék szemekkel, szétálló fogakkal, hófehér bőrrel, egyedi öltözködési stílussal. Állandó, hatalmas mosollyal. Nagyon kommunikatív, nagyon kedves, nagyon érdeklődő. Vicces. Munkája nem tükrözi a kinézetét, nagyon pontos, precíz, jó szakmailag. Szerintem rá van állva a Cipőkirálynőre, de lehet, hogy csak azért keresi a társaságát, mert vele dolgozik együtt. Holland.

A Jóképű. Nem közvetlenül velünk dolgozik, de amikor dolgozni kezdtem, egy kupacban ültünk. Egyértelműen ő a legjóképűbb srác az összes között.Magas, vékony, mosolygós. Hidegen hagy. Ezen csodálkoztam. Vicces, poéngyáros, jó kedvű. A munkastílusát nem ismerem. 

A Mackó. Nagydarab, szőke, pirospozsgás, tipikus német. Velem kedves, a munkában kicsit kelletlen, nehézkes, házsártos. A magánéletében odaadó, végre valaki, akinek nem a munka a legfontosabb. 

A Vaddisznó. Nem tehetek róla, ez volt az első gondolatom róla, amikor megláttam. Nem csúnya, nem azért. Hanem azért, mert árad belőle a tesztoszteron. Valami sugárzó, nyers férfierő. Amitől rögtön mocskos gondolataim támadtak. Egyből KisDisznó jutott róla az eszembe. Újonc, végre nem én vagyok a legújabb. Nagydarab, de nem kövér, és végtelenül magabiztos. Nem vagyok neki közömbös, az tuti, lejött abból a 2 egymondatos e-mailjéből, amit eddig írt. Tiltólistára tettem (saját magamnak). :-D

Az Elfoglalt. Állandóan rohan, intézkedik, telefonál. A bank második embere. Magas, sötét hajú, csontkeretes szemüveggel, karakteres arccal. Ha mosolyog, meglágyulnak a vonásai, kedves. A munkát kelletlenül végzi, a projekt csak púp a hátán.

A Fővezér. A bank első embere. Lezseren elegáns, gyönyörű kék szemekkel, gyönyörű mosollyal, gödröcskékkel, ha mosolyog. Amikor először megláttam, majdnem lefordultam a székről. Hihetetlenül bejön a hapsi. De csak nézni, más egyéb meg sem fordulna a fejemben. Imádom nézni, ha mosolyog. Néha teljesen belefeledkezem. És csak 1 évvel idősebb nálam!!! (Mondjuk minimum nyolccal idősebbnek látszik.) Tudhat valamit, ha ő a fővezér. Végtelenül kedves, előzékeny, kinézetre jóságos, szakmailag viszont állítólag követel, a kérdései húsba vágók, olykor kellemetlenek. Szerintem tökéletesen passzolna a főnöknőmhöz, külsőre is és belsőre is. De már foglalt.


Rajtuk kívül pedig még néhány angol és jónéhány japán, akiket még nem láttam, csak hallottam.

4 megjegyzés:

Kis Virág írta...

Jókat mosolyogtam, de kérdés, ők is olvasták ezt? És az is, hogy ők is hasonlóképpen mosolyogtak? :) amúgy magam is ilyen vagyok, szívesen "kitárgyalok" magammal másokat :)))

LaleBelle írta...

Perszehogy nem olvasták. Nem is tudnak magyarul. Csak egy. :-)

oximoron írta...

öööööööö, hol is dolgozol? :)

LaleBelle írta...

Ja, ezt nem láttam, bocs. :-) Miért is kérdezed? :-) A hely meg a cég típusa szerintem egyértelműen kiderül. Konkrétumokat is szeretnél? Netán Te is ott dolgozol, inkognitóban? Rajtam kívül csak 1 magyar van, úgyhogy... :-D

Megjegyzés küldése

 

Sample text

Sample Text