Pages

2010. május 16., vasárnap

(Black) Devil

Olyan sokat festettem az ördögöt a falra, hogy végül megjelent. Természetesen az ex. A klubban. Szinte egy időben érkeztünk, és bennem azonnal felment ismét a pumpa: mi a francot akar ez itt???

Nem foglalkoztam vele, mentem hátra a Drágával, aki addigra már pont befejezte a meccsét. Lekéstem. Az ellenfél nem volt téma, ezért. Közöltem vele negédesen, hogy itt van a Kedves Exe, de nem mondott rá semmit. Aztán már nem lehetett kikerülni, köszöntem neki, épp Tonival beszélgetett. Meg kellett állapítanom, hogy bár gyönyörű a nő, Toni mellett mégis elhalványul.

Aztán bementem a klubházba, ott meg a Bolgár Leányzó... Rögtön látta rajtam, mekkora a fejem, kérdezte, hogy mi van. én meg elmeséltem. Találtam egy szövetségest. Azonnal mellém állt, szerintem titokban ő is szerelmes a Drágába. Ez van, ezt túl kell élnem. Mindig is ez volt, lányok hada hevert a lábai előtt. Mindegy, egyetértett abban, hogy a csajnak itt semmi keresnivalója.

Aztán, mivel láttam, hogy az Ex odament a Drágához (ha már a Drága nem ment oda hozzá), hát odamentem én is, és szépen átkaroltam a Drágát, de úgy, hogy közöttük legyek. Ez nem tetszett a Drágának, éreztem a testtartásából, de nem mert szólni. A csaj pedig hamarosan elment, merthogy az Anyukája odaát van a másik klubban. Rövidesen visszajött, Anyuka nélkül, tehát Anyuka mégsem volt odaát, ez nem jött be. Aztán már rátelefonált Anyukára, aki rá egy fél órára jött. Istenem, istenem....

Én meg? A Drágának az volt a kívánsága, hogy legyünk barátok, hát odaültem hozzá, és elkezdtünk beszélgetni. Őszintén szólva talán lehetnénk barátnők, ha nem úgy állna hozzá a dolgokhoz, ahogyan.
Azt mondta, hogy már vagy 4-5 éve nem látta a Drágát játszani, ezért hát eljött megnézni... Nagyon örülök. Aztán persze kiderült a turpisság... Még mindig együtt van a 18 éves barátjával, aki azóta már lehet vagy 19 is persze, immáron két és fél éve... De tegnap tett vagy mondott valamit a fiú, amivel mélységesen megbántotta, nem akart róla beszélni. Már harmadjára teszi, és már mondta neki, hogy ezt hagyja abba, mégis megteszi újra. Mondta neki a csaj, hogy gondolkodjon el rajta, aztán majd menjen oda hozzá, ha magyarázatot talált rá, miért tette. Ajjjj.... Egy férfihoz így viszonyulni?? Szarvashiba. Próbáltam neki elmondani, hogy ha egy férfival ezt így közli, akkor az a férfi sarokba szorítva érzi magát, és persze, hogy megnémul. Okosan, lassan kell közelíteni, neki kell beszélni, beszélgetni, és szép finoman, észrevétlenül arra terelni a témát... Akkor majd fog róla beszélni, hogy miért is esett úgy, ahogyan esett. Mondtam neki, hogy mindig a nőnek kell okosnak lennie... Ez ellen persze azonnal lázadt, nem, neeem, nem akarom!!! Pedig Kiscsillag, így van ez. Hallgass az öregebbre. Mint mondta, ma reggel 1 órát adott a fiúnak, hogy magyarázatot adjon, de mivel az nem kezdett el róla beszélni, ő fogta magát és eljött otthonról. Most pedig mélységesen ki volt akadva, hogy a srácot egyáltalán nem érdekli, hol van... Hja, ezt én is próbáltam a Drágával, nekem sem jött be... Így hát nagyon gyorsan megtanultam, hogy ez nem megoldás. A csaj viszont nem tanulta meg, mert már a Drágával is ezt csinálta, ha valami gáz volt. Beszélni, beszélni, akkor is, ha nem én vagyok a hibás. Mindent meg lehet, és kell beszélni. Azt hiszem, elég jó tanácsokat adtam a csajnak, közben próbáltam benne erősíteni, hogy igen, ő ahhoz a fiúhoz tartozik, és ha gondok vannak is, mert hát hol nincsenek, akkor is, ha legbelül tudja, és elhatározta, hogy ő az igazi, akkor ez átsegíti mindenen.
És meséltem neki, hogy mi mennyit dolgoztunk, és dolgozunk még most is a Drágával a kapcsolatunkon, de megéri, és hogy milyen nagy szerencsém van, hogy a Drága partner ebben. Meg hogy mi összetartozunk, én ezt már akkor, 17 évesen tudtam. Naná, hogy meséltem neki ezekről. Hagy tudja, hogy itt tényleg semmi keresnivalója nincsen. Vigasztalásért jött, mit jött, rohant. Ez nem megoldás. Ha otthon valami probléma van, azonnal rohanok egy másik pasihoz? Nem, Kiscsillag, erről lekéstél. Az a másik pasi most már hozzám tartozik, te csak menj vissza a kis 18 évesedhez.

A lány közben rágyújtott egy cigire. Egy egészen különös cigire. Fekete, mint az éjszaka, még a füstszűrője is. Az illata pedig vanília. Black Devil a cigi neve. Hát igen. Illik hozzá, tökéletesen.

A klub legjobb pasija megkérdezte ebéd közben, hogy telefonszámot is cseréltünk a csajjal? Mert látszólag olyan harmonikusan elbeszélgettünk. Mondtam neki, hogy azt még nem, de jól megértettük egymást, még ha nem is örültem neki, hogy ott volt. Azt is elmondtam, hogy miért. Ő pedig elmondta, hogy erről már beszéltek tavaly nyáron a Drágával, amikor a csaj valami galibát okozott a kapcsolatunkban (nem, ezúttal nem okozott), és a Drága mondta neki, hogy az Exnek semmi esélye nincsen már nála. Igen, ezt mondta már nekem is a Drága, mégis jó volt más szájából is hallani. Egy olyan szájából, aki számomra hiteles, akit kedvelek és akinek a szavára maximálisan adok.

Tehát az Exről ennyit, túltárgyalva. Nem jelent veszélyt. És kénytelen volt ma velem beérni. :-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Sample text

Sample Text