Pages

2010. január 5., kedd

Már rég...

Előkerült egy régi füzetkém. Kicsi, piros. Ebbe írtam bele minden okosságot, ami eszembe jutott, meg azt is, amit valahol olvastam, és tetszett. Egy gondtalanul táncoló lány sziluettje van az elején. Találó?

Annak kapcsán, hogy 1-jén megnéztük "A Titok" (The Secret) című filmet, újra kinyitottam. Benne állt minden, amire szükségem van, amit érzek, ami foglalkoztat most. Jó 3/4 évvel ezelőtt már leírtam mindent. Hogy lehet az, hogy mégis feledésbe merült?? Többször kellene forgatnom, kicsit mintegy szentírásként. Na nem azért, mert én írtam, hanem azért, hogy legyen mihez tartanom magam. Főleg a nehéz időkben, amikor kétségbe esem, vagy elkeseredem.

Minden mindennel összefügg... Az ott leírtak is összecsengenek a Titokkal is, az Avatarral is, mindennel.

Leírtam ismét a főbb vezérfonalat. Amit vizualizálni akarok, amit meg szeretnék valósítani. Ami által boldogabb, kiegyensúlyozottabb lehet az életem. Az életünk. mert drága is benne van, 100%-osan. Ő is hiszi, vallja ugyanazt, amit én. És ez megfizethetetlen. Hatalmas kincs.

Hozzáállásunk vátozására válaszként ma csodálatos napunk volt. Rég nevettem már olyan önfeledten, olyan gyermeki boldogsággal, mint ma. Tipikus nyálas filmbe illő jelenet: havas, napsütötte lejtő, kétoldalt havas fenyőfák, meg mindenféle fák hólepte ágakkal, és egy önfeledten, nevetve szánkózó pár, akik mellett csaholva, fülig érő szájjal és térdig lógó nyelvvel ugrál a kutyájuk. :-)))

És még valami, bár nem illik ide. Megálmodtam, mi lesz a gyermekünk neve, ha lány lesz. Az Avatar-tól kaptam, ma megnéztem a Wikipediában a jelentését. Egyszerűen csodálatos, még az is beleillik a képbe. A jelentése élet, magasabb létforma, lélek is. :-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Sample text

Sample Text