Pages

2010. június 19., szombat

Fontos felhívás Olvasóimnak!

Ezt most Neked írom, meg Neked, és Neked, mindenkinek, aki olvas, névvel, vagy névtelenül: Kiyná Mathir, Kis Virág, Csien, Oximoron, Teodothe, Agnes., bubblepop, jazminillat, Viola, Cirmos, és még néhányan.

Egy kedves jóakaró figyelmeztetett, hogy a fotós blogomra való kereséskor a google ezt a blogot dobja ki az első helyen. Megnéztem, és valóban. Nyilván, mivel annak idején bejelentettem annak a blognak az indulását itt. A bejegyzést töröltem, de még így is megmaradt az ide mutató link.

Annyi mindenről írtam már itt, ami névtelenül, ismeretlenül, illetve a közeli ismerősök előtt vállalható, a széles publikum számára viszont már nem, hogy drasztikus lépésre szántam el magam. A blogot nem fogom törölni, de megpróbálom migrálni, és egy másik név alatt futtatni ezentúl. A feladat nagy, próbálkoztam már vele néhány hónapja, de akkor inkább hagytam, mert féltem, hogy az egész tartalom elveszik.

Ha valamelyikőtök esetleg tudja, hogyan kell ezt tenni, nagyon örülnék egy-két jó tanácsnak!

Kérlek Titeket, mindenkit, aki olvas, és továbbra is olvasni szeretne, hogy küldjön nekem egy e-mailt a belle.lalebelle@googlemail.com email-re, hogy elküldhessem a blog új linkjét Nektek, hogy ezután is kapcsolatban tudjunk maradni.

Tudom, hogy sok névtelen olvasót el fogok ezzel veszíteni, de valamit valamiért. Ha nem szeretném, hogy az életem nyitott könyv legyen az egész világ számára, akkor a saját ostoba hibám miatt meg kell ezt tennem.

Köszönöm a megértéseteket, remélem, hogy minél többen jelentkeztek!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Sample text

Sample Text