Pages

2009. június 13., szombat

Terminátor

Ma reggel elhatároztam magam: ez így nem mehet tovább. Egyrészt méregből, mert Drága bejelentette, hogy már megint baromi későn jön haza, mert még meg kell néznie a csajok meccsét, másrészt fáradtságból, mert napok óta nem alszom eleget, harmadrészt agresszióból, amit a tegnap esti Terminátor váltott ki belőlem. És negyedrészt pedig azért, mert ennyire tunya és punnyadt nem lehetek, kevesebb, mint 2 hónap múlva itt az esküvőm, és én úgy nézek ki, mint egy disznó.

Saját magamat kell "terminálnom". A mostani punnyadt énemet. Ez nem én vagyok, én ezt nem akarom. Ki kell irtani. Tűzzel-vassal sajnos. Én leszek a Cica-Terminátor. :-D

Igen, a minap belenéztem a tükörbe, és kiakadtam, mert már megint felugrott pár kiló. Én ezt nem értem, azaz értem, csak azt nem, hogy hogy lehet itt ennyire egészségtelenül élni??? Na ez az, aminek véget kell vetnem, és ezt közöltem is a Drágával.

Nem fogok többet este 10-kor vacsorázni, mert olyankor már le van lassulva a szervezet, és nem igazán tudja megemészteni a kaját. Így aztán teli hassal megyek az ágyba, ami rossz alvást és reggelre irtózatos szájszagot eredményez. Gusztustalan.

Eleve sokkal kevesebbet alszom, mióta kijöttem, mert ugye a két eltérő életritmusnak alkalmazkodnia kell valahogy egymáshoz. Tehát igyekszem minden nap legkésőbb 11-kor ágyba kerülni. Muszáj aludnom, mert néha úgy nézek ki reggelre, mint egy bányarém. Amellett, hogy rengeteget öregedtem, mióta kijöttem (az arcomon veszem észre nagyon), a testsúlyért is felelős az alvás. Ha nem alszunk eleget (és fontos, hogy ez az alvás pihentető legyen!), akkor a szervezet sem tud megfelelőképpen működni. Miért is kell a modelleknek annyit aludni? És lehetőleg este korán lefeküdni? El lehet gondolkodni rajta.

Sokkal több zöldséget és gyümölcsöt fogok enni, és kevesebb kenyeret. Már az is sokat használ. Ha reggel nincs elég időm, hogy elkészítsem a kaját napközbenre, amit melóba magammal viszek, akkor jönnek a kis sütikék, a majonézzel jól telenyomott (egyébként isteni finom) szendvicsek. Tehát minden nap korábban fel is kell kelnem, hogy legyen erre időm.

Nemcsak a reggeli miatt, hanem amúgy is sokkal több időt kell magamra szánnom, mert hihetetlenül elhanyagoltam magam az otthoni, régi énemhez képest. Tehát először is rendrakás a szekrényben, hogy tudjam, hányadán is állok... A legjobb mondjuk az lenne, ha nem a hálószobában lenne, így minden reggel nyugodtan és főleg világosban tudnék felöltözni, akkor is, ha a Drága még alszik. Ez nyugodtabb reggelizést is eredményezne, mert nem kellene folyamatosan azon paráznom, hogy elkések, és még fel sem öltöztem. Ezen kívül újra el kell kezdenem sminkelni. Nem kell sok, egy kis szempillaspirál meg arcpirosító elég lesz, hogy ne legyek olyan hulla sápadt, ha már szoláriumra nem telik, meg nincs is időm.

Torna. Futás. Aerobik. Bármi. Totál hülye rendszernek tartom azt, hogy itt féléves - éves szerződést kell kötnöd a fitneszklubbal. Rengeteg pénzt kidob így az ember, én legalábbis, mert nem vagyok rendszeres fitneszbe járós, sokszor viszont kell. Otthon jó volt, mert akkor vettem meg a havi bérletet, amikor akartam. Itt már megint nem a fogyasztót védik, hanem a szolgáltatót. Semmi gond. Plusz ugye átépítették a klubot, és az aerobik órák egyszerűen kiköltöztek az épületből, át a másikba. De ide már nem érvényes a bérletem, mondják. Viszont én, mikor az éves szerződést megkötöttem, még úgy kötöttem, hogy ott volt az aerobik is. Ha ezt tudom, akkor nyilván nem kötöm meg! Hol itt az igazság?? Drága meg persze nem ér rá eljönni velem, hogy az asztalra csapjon és tisztázza az ügyet.
Mindegy, el kell járnom. Ha csak a gépekre, akkor is. Plusz ott a park is, nem is értem, miért nem megyek futni? Hja, amennyit az utóbbi időben esik...

Tegnap találtam egy szuper honlapot, ahol csodanőt csinálnak az emberből. Ha már más lehetőségem nincs... Ez nem drága és akkor tornázom, amikor akarok. Persze lehet egyszerűbb lenne egy sima aerobikkazettát vennem... Nem tudom. Ma kipróbálom. (Először beírtam a talán szót is, de aztán kihúztam. nincs talán. Csinálom és kész. meg kell emberelnem magam.)

Az egész lényege az, hogy sokkal többet kell magammal foglalkoznom, több időt kell magamra szánnom, mint eddig. De akkor ki csinálja a házimunkát?? Mert a Drága csak nagyon-nagyon ritkán segít be. Mindent a teniszre fog. Fel kell nőnie. Meg kell tanulnia, hogy nem azért vagyok mellette, hogy a cselédje legyek. De ehhez először dolgoznom kell. Rendesen. Még nem tudom, hogyan fogom rávenni, de meg fogja tanulni, milyen is a magyarok istene. :-)

Cica-Terminátor in Action!!!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Sample text

Sample Text