Pages

2010. február 18., csütörtök

Az ember ébredése

Találó a cím. Számomra legalábbis nagyon, mert személyes vonatkozása van. Épp most élem, harcolom meg ezt, az ébredést, és örülök, hogy ebben nem vagyok egyedül.
Minden írást másért lehet szeretni. Hol elgondolkodtatnak, hol érzelmeket váltanak ki - nem csak megilletődést, örömet vagy boldogságot, de olykor haragot, dühöt, elkeseredettséget is. Mindezek pedig még inkább arra sarkallnak, hogy az írások továbbgondolása kapcsán a saját életünket is továbbgondoljuk, és levonjuk a megfelelő következtetéseket. Csakis akkor, ha már idáig eljutottunk, változtathatunk rajta, ha szükséges, és tehetjük jobbá ezáltal ezt a világot. Ezért nagy kincs a megjelenő könyv, mert eszközt ad a kezünkbe. Iránytűt. Iránytűt ahhoz, hogy hogyan kellene, és hogyan nem kellene élnünk. Iránytűt ahhoz, hogy egy kicsit belelássunk abba a világba, amiben élünk, de egyúttal betekinthessünk a kulisszák mögé is. És ami a legfélelmetesebb:  hogy önmagunk mélységeibe bele merjünk tekinteni. 
Amikor a világhálón rátaláltam, és először olvastam őt, még nem számítottam a következő meglepetésre, ami rögtön azután jött, miután a szerző adatlapját is megtekintettem. Hogy egy 23 éves fiú (bocsánat, fiatal férfi) írta mindezeket. Meglepődtem, hogy hogyan lehet valaki fiatal kora ellenére ennyire érett, felelősségteljes és főleg mély. Igaz, hogy csak jó egy évtized választ el korban minket, mégis, ha visszaemlékszem arra az énemre, és az akkor körülöttem élő emberekre, nyoma sem volt benne hasonlónak. Az én fejlődésem jó egy évvel később kezdődött el egy olyan ember hatására, akivel azóta is láthatatlan lelki szálak kötnek össze minket, hiába élünk több ezer kilométerre egymástól. Akkor kezdődött, és mind a mai napig tart, sőt még fog is egy jó darabig.
Nagyon nagy megtiszteltetés számomra, hogy elsők között, még a megjelenés előtt olvashattam a novellákat, hogy hozzászólhattam, hogy együtt izgulhattam Veled a könyv kiadatásának körülményein. Nagyon örülök, hogy az elsők között vehetem a kezembe, személyes ajánlással :-). Gratulálok és még nagyon sok termékeny gondolatot kívánok Neked!

2 megjegyzés:

Kiyná Mathir írta...

Ez nagyon szép volt. Köszönöm szépen.
Számomra is nagy megtiszteltetés, hogy ilyen emberek kezébe kerül a könyvem, mint amilyen Te vagy.
Valahogy eljuttatom a könyvet hozzád is, remélem az országhatár nem lesz akadály. :)

LaleBelle írta...

Épp most írom a mailt. ;-)

Megjegyzés küldése

 

Sample text

Sample Text