Pages

2010. február 2., kedd

Kreatív Blogger díj...

 
Kiyná Mathir-től kaptam...
Ezer köszönet érte! :-)

Kreatív Blogger

Játékszabályok:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Íme tehát a 7 dolog rólam:

1. Legbelül még mindig 17 éves vagyok... Kívül már kétszer annyi.
2. Szeretem, ha zajlik az élet. A semmittevés a halálom.
3. Szerettem volna latin táncos lenni... ehelyett hastáncolni tanultam.
4. Csodálom azokat a művészeket, de egyszerű embereket is, akik láttatni tudják, hogy az élet szép. Káoszból van épp elég körülöttünk.
5. Hiszek az energia hatalmában és a lélek halhatatlanságában.
6. Nagyra becsülöm Brian L. Weiss munkásságát.
7. Osho-t egy csendes őrültnek tartom, de nagyon bírom!

And the Blogger Díj goes to:
(Nem követek nyomon túl sok blogot. Így sok olyat is díjazok, akik már máshonnan megkapták a díjat.)

1. Kiyná Mathir-nak az elgondolkodtató írásokért, és a reményért, hogy még nincs elveszve minden.
2. Nanaberu-nak a Lolita Blog-ért, egy világért, ami eddig ismeretlen volt számomra, de nagyon-nagyon tetszik!
3. KisVirág-nak a finom rezdüléseiért, amelyek valójában sokakban ott vannak.
4. Mejnómadár-nak a csodás fotókkal elmesélt mindennapjaiért.
5. Café Rio-nak az érdekes és izgalmas válogatásért.
6. Mindazoknak, akik a Café Rió összeállításában közreműködnek.
7. Dtoney-nek, aki sajnos már nem írja tovább a blogját, pedig szerettem olvasni!

1 megjegyzés:

Kis Virág írta...

Kedves LaleBelle!
Nagyon köszönöm a kedvességed, figyelmed! Neked is ígérem, eleget teszek a "kötelezettségnek", lehetőleg minél hamarabb...próbálom utolérni magam addig is, és persze olvaslak is :)

Megjegyzés küldése

 

Sample text

Sample Text